Nagy Hideg-hegy futás

2011.11.13. 17:12

Szombat:
Trail run 36km
4 óra 30(07:30 p/km)
149 avg hr
Nagy Hideg-hegy futás.
+ utána kis Börzsöny karika kiegészítés:),hogy azért jó legyen.
Ivan Grasso,IronSün,Tepó,Pumesz,Tibike és jómagam vágtunk neki a futóverseny keretében.
Pulzust nem akartam 160 fölé ereszteni így csak kényelmesben kocogtunk felfelében.51 perc lett az időm.Mesterék persze előbb felértek :) de hát ez természetes.
Még:):):).
A célban kaptunk forró finom teát,bandáztunk egy rövidet.Ivan bele ültette a bogarat a fülünkbe 1-2 "light"-os:) (túlélő:))túra ötlettel.
Ők innen visszamentek Pestre mi 3an(Pumesz,Tibike+gép) viszont bevetettük magunkat a Börzsönybe.
Királyrét-Nagy Hideg-hegy-Csóványos-Királyháza-vissza Csóványos felé-Oltár Kövek-Nagy Hideg-hegy-Királyrét.
Többször is meg meg álltunk mint a gyerekek tátott szájjal bámészkodni,az erdő egyszerűen fantasztikus volt és gyönyörű.
Őszinte leszek fullon elvarázsolódtam teljes volt az UTMB feeling számomra...
A hegyen éreztem a végtelen Életerőt  a fák és sziklák közt olyan érzéseket találtam a mindent körbeölelő nyugalomban miket már régóta keresek...
Távot nem mértük GPS-szel,8km/h-val számoltam egy átlagot mert elég sok gyaloglás is volt a sok szint miatt.
Mert hát szint az volt rengeteg(nekünk:)) nem volt könnyű...
Ipari felfelék és nyaktörő lefelék...
Ugye hegyen semmivel sem könnyebb lefelé haladni mert egyfolytában fékezni kell elég megterhelő a lábaknak.
Srácoknak a frissítést sem sikerült eltalálni teljes mértékben:) és ekkor még nagyon finoman fogalmazok:).
Gyerecske:) 3ik órában már kivégezte magát itt volt egy kis zombi walk:) de aztán tudtunk megint haladni.
Lába sajnos ismét lesérült az utolsó kilikben:(:(:(:(:(,így Ők Pumesszal Királyréten(lekísértük a törött szárnyú madarat) forralt boroztak és teáztak egy lazítósat én még rácsavartam egy kisebb bónuszt de fél óra múltán rájöttem,hogy nem kell ez:).
Elég lesz az eddigi táv nekem is...
Nem tudom,hogy mi lehet a váltószám a terep és a sima betonos futás közt de ez a mai hegyi szakasz a maga 36 kilicskéjével:) sokkal fárasztóbb volt mindhármunknak mint egy maraton.
Sajnos még gyengelóf@sz vagyok rengeteget kell még erősödni ide(is).
Na hát ennyi volt mára,nagy a szerelem most terep,hegy futásra...
Forró fürdő és 45 perc szauna után már nem is fáztam annyira:).
És a grill csikken is finom volt:) bacon-os stanglival:) a fehérjeturmix után.



Vasárnap:
Hát a vasárnapot inkább hagyjuk...:):):)
Swim 4 km ,1 óra 41 perc(25:15 p/km)
Gyötrelmes nehezen valahogy összekukáztam ezt a 4 kilit majd elhúztam haza...
Krisztiánnal szinte egyszerre kezdtünk egy darabig próbáltam is Vele menni hisz nem akartam hagyni,hogy egy IM jelölt lenyomjon:) de aztán láttam,hogy az Ő 22 perces tempója az ma nagyon sok lesz nekem így hamar leakadtam.
Nem sokkal később el is kezdtem görcsölni ami aztán végig is kísérte a mai úszóedzésemet...
Hiába ittam hiába nyomtam a banánt hiába váltogattam mellre és nyújtogattam nem lett jobb.
Sőt egyre sűrűbbek lettek a görcsök.
A fordítóknál kézzel fordultam:) a falra már rá sem mertem rúgni így egyre inkább lassultam is...
Rájöttem,hogy mi a baj.
Tegnap a 4 és fél órás hegyi futás + 45 perc intenzív szauna alatt nagyon sok sót és ásványi anyagot vesztettem,pótolni azonban nem pótoltam vissza szinte semmit...
Ma megfizettem ezért.A tervezett 8 kiliből így lett több részletben leúszott 4...
Ami nekem elég sovány táv de tovább nem láttam értelmét erőltetni a dolgot mert edzés értéke egyre kevesebb volt a mai "úszásnak".
A medencében még Bús Zoli is edzett aki egy emberevő fenevad:).

A nap hátralévő részében még montival kísértem ÖregBakát futóedzésén.Kijött Gödre így megmutattam Neki a helyi edzőpályámat.
Persze közös runt beszéltünk meg de a görcsök és a kiürült ásványi anyagok miatt nem mertem vállalni a kockázatot.
Tavasszal amikor elszakadt a vádlim az is görcsökkel kezdődött...
Fájó szívvel viszont hideg fejjel biciklis kíséretet választottam.
Nem véletlenül írtam múltkor Tepónak,hogy minden "siker"-em a Vele töltött közös munkából fakad.Nekem nagyon nehéz ésszel gondolkozni egyrészt mert nincs:) másrészt meg forrófejű "mindent bele" típusú figura vagyok.Tepótól viszont nagyon sokat tanultam.Na persze még ebben is van bőven fejlődni valóm de az Ő profi mentalitásából azért ragadt rám is kevéske valamicske:)
Baka futott egy laza 2 órás black jack-et és közben nagyon jót bandáztunk nagyon örültem a találkozásnak a múltkoriért amúgy is szégyelltem magam amikor visszamondtam antisocial módra.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr693374835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.13. 20:59:23

Friss info Tibikéről,hogy a bokaficama nem rosszabbodott,úgyhogy úgy néz ki megmarad a Gyerecske:).Kenegeti,pihenteti nem fut.
Kedélyállapota jó,holnap megyünk gyúrni,szaunázni!
Sajnos kihagytam a beszámolóból,hogy köszönettel tartozom Pumesznak azért(is) mert segít nekem az erdei tájékozódás tanulásában és túristajelzések/térkép olvasásban.
Ezek nekem eddig ismeretlen dolgok voltak:).

mata68 2011.11.14. 08:38:56

@PecsiPeter: Vigyázzon is magára az a Gyerek:)

oregbaka 2011.11.14. 08:50:00

@PecsiPeter: Nincs ok a szégyenre Petya!
KKöszönöm a csudaszép futópálya bemutatását és az igazán profi bicajos frissítést.
Ilyen gyorsan még soha nem "repült el" a 21.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.14. 18:44:45

@oregbaka: hát igen,Neked teljesen laza egy ilyen 2 órás félmaraton...Jobb is,hogy én nem tudtam Veled futni mert csak visszahúztalak volna.Jó volt ez az alapozós 6.30-as tempó:):):).
@mata68: Nem tudom mikor nő be a feje lágya :)

laciii79 2011.11.15. 23:56:08

@PecsiPeter: Hogy te mennyit fejlődsz hozzáállásban, megfontoltságban, tudatosságban!!! Ez is gyönyörű!!! :-)
Meg az is, hogy képzeld, egy Burger King Drive nyílik hamarosan tőlem 2-300 méterre!!!
Na, milyen helyen lakom!!!???
Mondjuk én nem élek vele, max két-három havonta egyszer...

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.17. 23:53:49

@laciii79: kellett egy kis idő míg rájöttem a regeneráció és a pihenés fontosságára.Pedig Tepó az elejétől fogva próbálja a fejembe verni:).
BK drive 2-300 méterre? OMG! :)
irigykedem!
süti beállítások módosítása