Bad days

2011.11.04. 21:51

Utálok a hullám alján lenni...

Csütörtök trail run:
32 km
3 óra 30(06:33 p/km)
140 avg hr
Farkaserdőbe mentem.
Éjszakai meló után kevés alvással dög fáradt voltam de a kívánságlistámra felkerült egy valamikori,majdani UTMB opció így elkezdtem végre a terepfutást ma.
Reszkessen a Kilian Jornet:).
Fura volt kisütött aggyal és lemerült batterykkel kocogni.Az edzés előtt megevett jól bevált nutellás banánok is vissza akartak jönni.
Már 1 óra után megálltam pihengetni...
Kínomban mosolyogtam is magamon,hogy na szép egy sétáló droid ez de megvallom őszintén nagyon jól esett kicsit belegyalogolni.
Utána már nem volt gond befordultam belső világomba meg is szűnt a fáradtság és minden egyéb.
Bár nem szeretem ezt az évszakot de most nagyon tetszett a sárgásbarna lehullott levéltakaróba átöltözött forest.
Kikocogtam a kocsihoz írtam Baka barátomnak egy sms-t,hogy mégsem megyek már ki a szigetre ma.Nagyon szégyelltem és ezúton is elnézést kérek Tőle de képtelen lettem volna emberek közé menni...Annyira antisocial hardcore voltam egyszerűen csak magamban akartam lenni.
Elgondolkoztam,hogy egyetlen függőleges ökölcsapással elpusztítom a bolygót:) de aztán inkább visszafutottam a sötétbe takarózó erdőbe és befejeztem a futóedzést.

Péntek:
TT bike 44km
1 óra 20(33as átlag)
134 avg hr
159 max hr
Erős utazóban nyomtam,Nagyatádi tempóban.
A komfortzóna tetején ez ma 33as átlagot jelentett.Easy:).
Azt is figyelembe véve,hogy télvíz ideje van ezért teljesen el vagyok szokva a rendes bicajtól mert szinte mindig csak montizok mostanában és,hogy a tegnapi terepfutástól azért kicsit fáradt a lábam  egész jól ment.
Bíztató a jövőre nézve.
István szerint amúgy is a bicaj a fő műsorszámom:) de én is így gondolom.
Ráadásul nagyon szeretek tekerni ma is meglehetősen jól esett bekönyökölve veretni.
Azt leszámítva,hogy a végére szétfagytam.
Este kis úszás: 1.7 km,45 perc
Fantasztikusan szuper voltam,kb. mint 84-ben azon a héten amikor megtanultam úszni...
Ma csak könnyű átmozgatás volt a terv(még szerencse) de még ez is nehezemre esett.Ritka hulladék voltam még egy bukófordulót sem tudtam megcsinálni azt hittem besz@rok.
Mondom ilyen nincs.
A rámesett mentális-lehúzó-háló nem akar szétszakadni pedig bogozom,tépem minden nap.

Utálok a hullám alján lenni...


 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr983354619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.11.05. 07:35:39

Néha kéne pihenni is egyet...
Ezekre figyelni kell, mert lehet akár túledzés jele is.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.05. 07:48:59

@Tepó: Figyeltem is ma megint ébredésit:).48.Nincs gond.Csak szimplán meg vagyok kicsit zuhanva de majd össze szedem magam.

oregbaka 2011.11.05. 21:26:13

A rossz napokat jó napok követik. Többnyire.

laciii79 2011.11.05. 21:47:14

@PecsiPeter: Már-már azt hihetnénk, hogy úrrá lett az ember a gépen, de aztán épp most olvasom a fb-on, hogy csak átmeneti üzemzavarról volt szó... :-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.05. 22:10:46

@laciii79: gép elpusztíthatatlan:) motto: csak semmi b*ziskodás :):):)

shepherdpeti 2011.11.06. 20:37:02

www.youtube.com/watch?v=zrFJPZkdVhY&feature=related

08:13-nál a legjobb, de ha láttad már bocs:) és nincs rossz nap, csak kevés edzés:)

shepherdpeti 2011.11.06. 20:39:56

sokan azt mondják, hogy tör a nyereg, nem kell ráülni:)

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.11.06. 21:46:36

@shepherdpeti: kicsit felhúzta magát az öreg... így kell ezt :-))

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.06. 22:34:38

@shepherdpeti: már láttam a videot de ezt nem lehet elégszer megnézni...
süti beállítások módosítása