P-Sz-V

2011.10.23. 23:30

Péntek MTB:
50km
1 óra 53 perc(26os átlag)
128 avg hr
Gyenge báb voltam mert nem utaztam le Szentesre ahol ma van a 23 órás tekerés.
A tegnapi hidegben elázós futás után képtelen lettem volna ma is szenvedni egyet ráadásul egy extra nagyot.
Már nem kell sokat várni:) és majd nyáron tolunk ilyen óriás veretéseket a fülledt,nyári éjszakákon.
A mai történet:Krisztiánnal egy Göd-Dunakeszi-Fót-Őrbottyán-Vácduka-Vác-Göd karika.
Dimbes dombos téma + qva hideg.
Viszont a végén nyomtunk rétest ami tök jó volt:).
Sajnos a lángos lemaradt mert csak délután 4ig volt sütés:(.

 

Szombat long swim + run
Úszás 6 km
2 óra 40 perc
Egész heti kialvatlanság után ma végre egy normálisat aludtam így tehát már jól indult a nap:).
Vegyesben nyomtam 2 okból is.
1.ne legyen annyira unalmas
2.kicsit fárasztóbb legyen a mellezés miatt.
Nehezen de lebeszéltem magam a dupla Iron távról(7.6km) mert még nem tart ott a felkészülés és amúgy sem akartam elsokallni hirtelen mivel nem úsztam semmit a héten mert ütközött a gyerekedzések időpontja a műszakbeosztásommal.
Persze,hogy bekavarodtam a számolással:) így a hátralévő távot a 3 kilis részidőmből(1 óra 18) számfejtettem ki:) lassulást is belekalkulálva.
Viszont jól jött ki,hogy nem kellett kimászni a medencéből sem frissítés sem wc miatt.
Nem azért mert a vízben intéztem:) hanem azért mert nem kellett:).
Run 21 km
2 óra 9 perc(06:08 p/km)
137 avg hr
158 max hr
Erős napot akartam mert "büntetésben" vagyok:) a saját szememben.
Sajnos gyenge báb vagyok mert a hideg miatt nem mentem le Szentesre a 23 órás tekerésre de a ma megtartott CETREND-et is kihagytam Nagyatádon.
Így gondoltam a 6 kilis úszásra minimum egy black jack(félmaraton) kell levezetésnek.
Futógépen a teremben jó melegben:).
Néha meg meg húztam de többnyire azért lazában szaladgáltam mert alapozó időszak van.
Lassú tempósból kell ilyenkor a több.
Futás után még szaunázni is beugrottam(naná:)) bár ezt remélem Norbiék nem olvassák:) akik ma széjjelfagytak a bicajon de kemények voltak és nyomatták!
Amilyen hulladék nap volt a csütörtöki olyan jó lett a mai.
Kicsit legalább egyenlített az Élet:) pár jó dologgal.
Nem csak sport téren...
;)

 

Vasárnap bike + swim:
MTB 50 km
2 óra (25ös átlag)
126 avg hr
Már megint széjjelfagytam és sz@rrá áztam...
De a legfurcsább az volt,hogy éreztem a lemerülést.
Először nem értettem hogyan van ez 2 óra normál montizás azért nem szokott ilyen fárasztó lenni de aztán rájöttem mi a gixer.
A hidegben lemerülnek az akkumulátorok! :):):)
Leginkább a lábfejem fagyott le a többi úgy ahogy rendben volt.
Hát igen,a tervezett 4-6 órás veretés hamar lecsökkent:) mert eléggé elgémberedtem.
Azt gondolom,hogy ma végleg betelt a pohár:).
Kell egy görgő...
Úszás 3 km
1 óra 30 perc
Mivel a bicaj téma igen lerövidült így "B" tervként az uszoda ugrott be.
Tibikével pont elkerültük egymást mire leértem már elment:( Krisztián viszont még ott volt.
Elején gyorsító pörgetések pár db 100m tempó 20 mp pihi utána pár 1 hossz all-in 1 hossz mellezős pihenős.Aztán kicsit később már 1 hosz all-in 2 hossz mellezős,pihenős:).
Majd fél óra normál gyors.
Ezután széthullott a szemüveg pántja amit úgy ahogy meghekkeltem de már csak fél óra levezető b*ziskodás lett így a végére.
Persze,hogy a végére viszont olyan szinten megjött a kedvem,hogy ha nem zár be az uszoda még tutira maradok legalább 1 órát:).
A forró zuhanyban ácsorgás is kihagyhatatlan volt:).
Utána nem is volt már semmi baj hol volt már a délelőtti bicajos szétfagyás?:)
Hazaérve pikk pakk eltűnt a jénaiból a fél kiló csikken marék rizzsel:).


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr13325741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cole81 2011.10.24. 12:48:40

csak nem egy menyecske? :) mert akkor vége a heti huszonórás edzéseknek! :P :D

oregbaka 2011.10.24. 19:19:06

de még a tízórásoknak is:-)

laciii79 2011.10.24. 19:32:30

Petya, pedig figyeltelek Szentesen! :-)
De, nyugi, erős hétvége lett ez így is, szóval szerintem a büntetést feloldhatod. :-)

gafmon 2011.10.24. 20:24:22

Normális alvás...Fekve, párnák közt? :)
A spinning hidegben nem játszik?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.10.24. 23:07:35

@cole81: @oregbaka: Mivel ez egy sportblog így egyéb dolgokról nem fecseghetek:):):)
@laciii79: Köszi ;)
@gafmon: :):):) Ami a spinninget illeti sajnos idén már nem szponzorálja nekünk a cég.Saját pénzből fizetve meg sok lenne a heti 3 alkalmankénti 4-5 órás veretés:).Ennyi pénzből már bőven kijön egy görgő.Igaz,hogy itthon a nappaliban nem lesz 10-15 MILF :):):) mint egy spinning órán de ez van.Majd Gyömbér(itt lakó cica:)) szurkol nekem:):):).
süti beállítások módosítása