Laza hét(nek indult) :)

2011.09.18. 20:18

Múlt hétvégi kisebb fitnesz után egy visszavett terhelésű hetet szerettem volna.
Tulajdonképpen ez szombatig nagyjából működött is:).
Almádi után nagyon hamar újra éreztem az Erőt így igaz,hogy light-ba de már másnaptól kezdődően edzegettem.
Csavarogtam/tunk Krisztiánnal erre-arra montival néha futogattam is keveseket,minimál úszás.

Szombaton már nagyobb és bátrabb karikát is beiktattunk a Nógrádi expresszre váltottunk jegyet.
JÓ VÓÓÓT! :)
Krisztiánnak azért mert Neki kellenek még nagyon ezek a dimbes dombos sok emelkedős tekerések,el is fáradt úgyhogy a terv bejött:) a fejlődés garantálva,nekem meg azért volt jó mert már tök rég jártam ezen a szép edzőkörön és közben a keringésemet javítottam és égettem némi zsírt ami marhára rám fér mert még mindig malac vagyok:).
El nem nagyon fáradtam viszont utána Csocsaj pékségben tartottam egy kissebb fosztást:).
Egész túra alatt 1 sport szeletet ettem össz vissz úgyhogy "picit" éhes voltam mire végeztünk a 100 kilivel:):):).

Ma vasárnap újabb Tóparti Futóparti Agárdon ezúttal az őszi forduló.A rajthoz Édesapám is kijött-olyan jól esett!
Így Zsoca kerékpár szerelői oldaláról is csillogott:) ugyanis pikk pakk előrántott egy dobozt ami kb. úgy nézett ki mint Mackó Misi csodabőröndje:) és megszerelte idősebb Pécsi bicaját.
Szeretem körbefutni a Velencei-tavat.
Sajnálatos módon a tavaszi nekem kimaradt mert akkortájt okos gyerek módjára elszaggattam a vádlim.
Szuper volt a mostanában "megszokott":) hétvégi csapat mellett a ritkábban látott futótársakkal is összetalálkozni!
Mr.Vakhal(sok egyéb elfoglaltsága mellett-nősülés!:)) és Mr.Nádasdi nagyipari robotgép urak és Gergő(aki se nem dagadt se nem köcsög mégis ez a neve:)) mellett RókaLaci és "bandája":),Pumi(vele közösen utaztunk le),Daniloo.
Rajt előtt kicsit túl ettem ittam magam ezért az első 21 elég szenvedős volt utána már kisimultak a dolgok:).
A végére meglepően elfáradtam ebből is látszódik,hogy benne vannak még a lábakban a 86km run utóhatásai:).
Többen többféle útvonalon is kavarogtunk mert nem volt egyértelműen kijelölve a pálya.
29 killert írtam de korántsem biztos,hogy tényleg annyi volt.Lehet több is de lehet kevesebb.
6 perces tempóban futottam,pulzus 148.Jó idő volt célbaérkezés után csobbantunk is egyet a tóban.
A vízhőfok neoprénes volt:) azt mondták többen is én nem tudom mert nem érzek semmit gyerekkorom óta:):):).
Még akkor kiöltem magamból mindent:):):).
Végül a közös terülj-terülj asztalkáról:) finomságok elpusztítása és kis beszélgetés után hazajöttünk.

Nagyjából ezek történtek a héten sport szempontból.
A többiről úriember nem beszél:).


 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr343236731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.09.19. 08:06:16

Keményen nyomod...
arra azért figyelj, hogy főleg edzések, versenyek után "minőségi" kaját vigyél be. Ezen azt értem, hogy ne a pékséget fosszad ki és riogasd a péknéket, hanem egyél normálisan, főleg fehérjedús ételeket! Akkor nem fogsz fogyni izomból, viszont a zsírt szépen felhasználod.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.19. 08:36:43

@Tepó: Full igazad van vágom!Szoktam is protein turmixozni vagy húsos kaját tolni.
Néha(sűrűn:)) azonban elgyöngülök:) hisz annyira finom a burek meg a pizza papucs!:):):)

laciii79 2011.09.19. 09:48:16

@PecsiPeter: Hát bepörgetted a hét végét az biztos, nem sokat faksznizol a regenerálódással, de hát gépnek nem is kell. ;-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.19. 10:31:41

@laciii79: :) regenerálok én.Most is aludtam éjjel 23-05ig nem tekertem:)
Sőt ma este még termálba is elmegyek vizilovaskodni.:)

shepherdpeti 2011.09.19. 21:03:12

tv2.hu/naplo/video/a-komaromi-vasember-a-legkemenyebb-magyar
készülgessél, építkezzél, jövőre duplán megkínozzuk:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.20. 00:04:29

@shepherdpeti: :) Ferinek közelébe nem érünk.Láttam idén Őt élőben,sőt beszélgettünk is.Könyörtelen...Bármire képes,olyanokra is amikről mi még álmodni sem merünk.

oregbaka 2011.09.20. 21:37:50

Hát különösebben nem vesztegeted az időt az biztos.
Csütörtökön szurkolunk majd neked a szigeten!
Hajrá Lelketlen!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.20. 21:45:08

@oregbaka: Muszáj nyomatni mert nyakamon a Nagy Verseny! :) már csak 8 és fél hónap.Addigra halálosztófektetettnyolcasbrutálisultraerőművet kell építenem magamból:).
Csütörtökön 17 órától már kinn leszek a szigeten.A nike-s verseny után(1 kör pont 30 percre) még azért elkocogászok pár karikácskát Veletek szívesen.
Ma is voltam(18-20) de nem láttam a lányokat,ma nem voltak kinn?

oregbaka 2011.09.20. 21:57:18

@PecsiPeter: A csajok komolyan nyomják. A Pilisben voltak, hegyi futáson. 17 kilit csináltak 850 m szinttel. A sík kicsit unalmas nekik.
Kimegyek már ötre és a kezdetektől szorítok neked.

ironsun 2011.09.22. 08:56:25

Nálad minden hét "laza hétnek indul":) Aztán véletlenül nem laza lesz belőle... Csak nehogy a duplán is úgy járj, hogy "Dupla Ironman"-nek indult, aztán nem álltam meg a célnál, mentem még egy kört!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.22. 09:07:44

@ironsun: két oka van,hogy beiktatok lazább heteket néha:
1.egészség védelme.
a testnek szüksége van időnként,hogy pihenősebb fázisban legyen.
2.tapasztalatlanság.
nem ismerem még mindig a határaimat így nem tudom pontosan mennyit bírok el.Ezért aztán inkább csak 80%on pörgök nem merem fullon nyírni magam mert lesérülni nem akarok.Több tapasztalattal a hátam mögött később majd lehet bátrabban adni az ívet addig azonban csak óvatosban adom elő.A túlhajszolás a sérülés melegágya.
De remélem egyszer elfektetem a 8ast:) onnantól lesz jó világ:) és mozoghatok kedvemre.
süti beállítások módosítása