Hételeje

2011.08.24. 23:07

A hét első napjai viszonylag hasonlítottak egymásra:).
Munka után strand,úszkálás majd este futás.
Hétfőn kicsit rövidebb run Vácott kedden félmaraton a Margitszigeten.Utána BurgerKing:).
Nagyon bejön az esti futás egész más mint a többi napszakban.
A kivilágított Budapest fényei pedig nagyszerű kiegészítés ehhez.

Ma szerdán tekerni mentünk 3an.
Krisztián,Tibi és én.
Tibinek furcsa volt egyrészt mert montival jött másrészt mert a balesete óta szinte nem ült biciklin.
Nekem is kicsit furcsa volt mert IM óta nem ültem a "rendes" TT bicajon.
Krisztiánnak nem volt furcsa :) viszont láthatóan nagyon jól érezte magát a bandázásban.
Jó is volt sokat dumáztunk,hülyéskedtünk,néha vidám lószok:) majd Csobánkánál azért egy kis hegymászás is volt.
Jóleső tekerés volt ez igazi nyári feelingben.Visszafelé Dunakeszinél a túloldali hegyek megint képeslap szerűek voltak.

Holnap ha minden igaz Szlovéniába utazunk a dupla Ironman EB-re.
Nádasdi Zsocza nagyon rendes volt és felajánlotta,hogy elvisz,hogy testközelből ismerkedhessek az érzéssel ha szeretnék.
Naná,hogy van kedvem így természetesen igent mondtam:).
Edzőcuccot is pakolok;) hátha lesz alkalmam kicsit mozogni is kinn.
HAJRÁ MAGYAROK!

Ezzel a könnyed:) muzsikával és kellemes hangú fiatalemberrel kívánok Mindenkinek jó hétvégét!

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr843178440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.08.25. 10:11:12

Jó utat Peti!
Én csak azon csodálkozom, hogy hogy nem bringával tekersz az EB-re... :D:D:D

oregbaka 2011.08.25. 14:56:51

"Edzőcuccot is pakolok;) hátha lesz alkalmam kicsit mozogni is kinn."

Na gyerekek, LC már duplán fog hazabicajozni. Nem hiszem, hogy meg tudja állni indulás nélkül:-)
Meg is nézem a rajtlistában. Szerintem már az indulók között van!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.26. 14:36:56

köszi-köszi:)
Mindenki jól van,megy a bandázás,szuper idekinn.Nemsokára kezdődik a verseny(du.4).
A srácok izgulnak:) de minden okés.Jó helyünk van és nem is fázunk.A hangulat a szokásos nagyszerű:) megy az ökörködés ezerrel:).
Volt egy kis tréning is reggel:).

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.27. 21:13:08

A verseny itt Szlovéniában még mindig tart...Nagyon nagy "vágóhíd" van,sok ember kiszállt sajnos idő előtt sérülés vagy egyéb bajok miatt.Kánikula de jégesős őszi idő is játszik.Akik lesérültek:Ruppert,Vránics,Vakhal.Szőnyi Feri már célt fogott.Zsoca,Vőneki Anti és Karesz még kinn menetelnek a pályán!
Durva dolgokat lát itt az ember fia...

shepherdpeti 2011.08.28. 13:29:10

@PecsiPeter: de azért nem bizonytalanodtál el:) jövőre együtt nyomjuk:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.28. 21:29:45

Most értem haza.
Sok dolgot láttam tanultam.
Aki ilyesmi ultra távra készül annak nagyon össze kell magát kapnia mert ez kegyetlen nehéz.
Elmondani nem is lehet.
Igaza volt Zsocának,ezt látni kellett.
Még inkább megfertőződtem.
Semmiféle elbizonytalanodás nincsen,sőt!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.29. 13:46:22

www.youtube.com/watch?v=f3D51tmXfIk

Ez is durva verseny.A video is jó anyag lett nagyon.
Kiemelten Bakának küldöm mert tudom,hogy imádja az efféle filmeket ;)
Mondjuk melyikünk nem? :)

oregbaka 2011.08.29. 21:30:45

Köszönöm nagyon a videót. Tényleg szeretem ezeket az összefoglalókat.
Már hallottam erről a norvég kihívásról. Egy norvég tengeralattjáró parancsnokkal dolgoztam egy irodában két évig. Mikor megtudta, hogy IM szeretnék lenni szinte azonnal ajánlotta ezt az igazi megmérettetést és azt, hogy házigazdaként segíti a teljesítést:-)

Egyébként többet is olvashatsz majd a erről a versenyről, a pályáról a nevezési feltételekről ezen a blogon:
oregbaka.blog.hu/
süti beállítások módosítása