Nagyatád óta

2011.08.15. 01:44

2 hét telt el.
Nem múlik nap,hogy ne gondolnék rá...A karszalag is fenn van még:).Érmem az ágyammal szemben:).
Az úszósapkát is viszem mindig ha vízhez megyek:).A versennyel kapcsolatban fedeztem fel,hogy sapkában úszni jobb mert nem folyik be a fülembe a víz.Kopaszként sosem szóltak rám az uszodában így eddig én fedetlen fejjel lubickoltam mindig.

Fizikailag már teljesen jól vagyok,kipihent a test,ébredési pulzus visszaállt,edzéseken is már a normál tartományban marad és a pulzusnyugvás is rendben.Tapasztaltabbak és hozzá értőbbek most biztos meg mosolyognak,hogy hülyeség amit írok de szó szerint érzem sejtszinten a szuperkompenzációt ami már folyik.
Viszont mentálisan még le vagyok merülve,a nagyatádi stressz még üt fejben.
Próbáltam hosszabb edzést de nem jól sült el,nem volt kedvem 4ik óra felett már semmihez,legszívesebben vonattal jöttem volna haza tekerésből:).
Ilyet eddig nem éreztem:).
Most sem lesz gond csak várnom kell míg újra "harapni" fogok a nagyobb menetekre.
Fel kell töltődnie a központi idegrendszernek újra.Ehhez úgy látszik több idő kell most mint gondoltam azt előre.
Úgyhogy egyenlőre csak érzésre edzem úgy értem,hogy mindig azt amihez kedvem van és csak annyit amennyi jól esik.
Meg is lepődtem összesítéskor mert még így is,hogy csak finoman light-ba jövök-megyek azért még így is bőven 20 edzésóra felett lett ez a hét.
Hoppá! :)
Bicajból csak montival szaggatok,lecseréltem a gumát is mert az eddigi papírvékonyra kopott már(az új:continental race king 2.2).
A ballonos terepgumi ellenére is 25-27es átlagokat hozok(országúton),ez több mint biztató.
Szeretek montizni,tetszik a puha "kés a vajban" váltója és tetszenek a könnyű áttétel fokozatai is:).
Ezenkívül szinte bármilyen úton el lehet vele menni és az időszakos karbantartás is nagyságrendekkel olcsóbb.
5000 kilinként(proletár verzió:)) lánc+hátsó sor csere,gumák.
Mostani tekergéseim nem is tudom,hogy kirándulások-e vagy edzések kicsit talán mindkettő.
A Balaton Bajnokain nem tudtam részt venni mert aznap volt best friend esküvője

és az azért fontosabb.
Utólag viszont úgy gondolom,hogy nem is esett volna jól hiszen mentálisan lemerülve odavert volna a táv ráadásul 1 héttel Nagyatád után.
Voltam viszont a Velencei Tóúszáson.
Naná,hogy montival tekertem le:) nem kocsival mentem.
Tavaly is részt vettem ezen a rendezvényen próbáltam először a nyílt vízi úszást.
Akkor a rövidebb távon,idén természetesen a 3km-en indultam.
Sajnos nem készültem fel előre a pályarajzból mert azt gondoltam úgyis látom majd merre kell úszni,nem vagyok balf@sz elég jól tájékozódom.
Gyékényesen sem volt gond addig amíg nézegettem néha előre is:).
Na hát itt most nézegettem szorgosan:) de kicsit gázos volt a kijelölés.
Szinte mindegyik bólya más színű és alakú volt így mindig másmilyen tárgyat kellett megtalálni a messzeségben,ráadásul jó távol voltak egymástól
a bólyák és ami vizibiciklik meg vitorlások voltak rendszerint eltakarták.Volt,hogy menet közben kajakos versenybírót kellett meg kérdezzek,hogy merre van az irány:)?
Plusz szerintem el is volt mérve a pálya mert az utolsó (bólyák szerinti) killert all in-ben toltam végig már dühből és 28 percet mértem rá...
Azé' nehogy má':)!
Igaz,hogy lassú úszó vagyok de nem ennyire:).
Mellúszó bolyon átkaratézás is élmény volt:).
Lényeg a lényeg: 3km,1 óra 16 perc.
Kicsit fura amúgy a helyzet mert míg tavaly azért mentem a rendezvényekre,hogy ismerkedjek a dolgokkal és a távokat kihívásként teljesítsem,
ezzel szemben idén már célidő tervekkel vágok neki némelyik versenynek.
Levontam a tanulságot ezentúl most már fel kell készülni jobban,pl. pályarajzokból is.
Futásban örvendetes a helyzet mert továbbra sincs semmiféle húzódás vagy egyéb gixer,úgy néz ki,hogy jót tett a lábamnak az extrém terhelés amit
Nagyatádon kapott.Igaz,hogy nem futottam azóta sokat viszont mindegyik sérülésmentes volt.Lassan emelgetem majd a tempót is meg a távokat is.

Engedjétek meg,hogy 2 blogot is ajánljak amiket mostanában fedeztem fel.
Egyik Lustanyu oldala,roppant jó humor és egyedi megvilágítás:)
http://www.lustanyu.hu/

Másik Kovács Krisztián volt munkatársam oldala aki fejébe vette,hogy jövőre Vasember lesz.
http://shortstop.blog.hu/
Bővül az Ironman jelöltek tábora idén is!Nagy hajrá Nekik!

Szeretnék még egy kiigazítást is eszközölni ugyanis pár bejegyzéssel korábban azt írtam,hogy valszeg az én bicajom látható korábbi tulajával a nyergében az ironman.hu kezdőlapján a fejlécben.
Nos Brindza Istvántól megtudtam,hogy a bicaj bár ugyanolyan de nem az!
Az említett oldalon Csőke Balázs és kerékpárja látható!


Végezetül pár fotó a hétvégéről:

 

 

 

 

Jani viccelődött múltkor rajtunk,hogy Titánok Harca meg ilyenek:).Na most azért itt van a komoly verzió is belőle:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr603154003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2011.08.15. 09:25:57

Gratulálok! Jó olvasni, hogy minden rendben. Jó pihenést!

laciii79 2011.08.15. 14:58:36

Először is jó látni, hogy sört iszol, még ha citromosat, akkor is, a kaja meg határozottan fincsinek tűnik. ;-)
Jó mentális visszatöltődést!

mata68 2011.08.15. 20:12:51

@laciii79: Úgy látom, hogy 0 %-os citromos G*sser, magyarul limonádé sör ízzel. Csak vezetéshez :)

laciii79 2011.08.15. 20:25:37

@mata68: Igazad lehet..., pedig már azt hittem, hogy..., na mindegy.
De még akkor is inkább ez, mint a monster. ;-)

shepherdpeti 2011.08.15. 20:33:48

gratulálok itt is Peti.
megnéztem a gazellatestűeket. már azon kezdtem gondolkodni, hogy kéne venni egy könnyebb bringát, de ameddig a pocakból van mit faragni, addig kár ezen rágódni.
citromos gösser?:) rendes sört igyál vazze, ezzel nem lehet normálisan készülni:),

oregbaka 2011.08.15. 20:39:32

Nem pazarlod az időt az biztos. Jó ötlet a szabad vízi úszás, hisz arra olyan kevés a lehetőség.
Ahogy nézem a best friend is capable of rolling some suzukies:-)

Köszi a video beszúrásért. Újra néztem és közben jöttem rá, hogy a legutóbbi nézéskor még csak aspiráns voltam:-)
Jó volt újra látni már IM-ként azt amit oly sokszor végignéztem álmodozva.
Magammal vittem ezeket a képkockákat atádra és felidéztem őket, mikor kellett:-)
Néha még most sem hiszem el, de megcsináltuk...

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.15. 21:15:53

@IronSchwarczi: köszönöm szépen!
@laciii79: @mata68: @shepherdpeti: látom nagyon rajta vagytok a sör témán:)
@oregbaka: nem ücsöröghetek itthon tétlenül,nyakamon a következő nagy verseny;).
Gabi az ország egyik legerősebb embere,jól érzed:)
Hát már van olyan nap néha amikor felfogom,hogy megcsináltuk...
Hallod?
MEGCSINÁLTUK!!!
Megtettük mert elhittük.
Van ilyen...?

oregbaka 2011.08.15. 21:27:22

@PecsiPeter:
Igen, megcsináltuk!
De a D nap előtti utolsó este ott Gyékényes partján..
Mikor Vasapu átjött és rendezte a sorokat:-)
A poénok, a feszültség és a reménykedés Sipi arcán. Ahogy Tibi reggel nyomta a 120 psi-t, a rajtszámod az én bringámon:-) De kár hogy vége van:-(

Jó volt veletek átélni, esküszöm!!!!!!!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.16. 02:43:38

@oregbaka: Nagyon nagy élmény volt ez!
És valóban,így csapatban együtt volt az igazi.Jövőre remélem még nagyobb létszámú lesz az alaptábor bázis:)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.08.16. 18:13:51

Nagyon hasonlóak az én érzéseim is, azóta többször álmodtam a versennyel! :) Még mindig nehéz elhinni! A video-t megint megnéztem, kb. ötödjére! Köszi! :)
Remélem, a kaland még csak most kezdődik...

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.19. 08:06:07

@Ivan Grasso:
Valóban hihetetlen,hogy erre képesek voltunk...
Nagyon nagy dolog,belül is tartást ad.
Kéne valami after!:)
Akár montizhatnánk is valamerre vagy bármi.
Már többen beszéltük külön-külön,hogy kéne valami úgyhogy lassan össze is szervezhetnénk egy igazi közös megmozdulást:).
süti beállítások módosítása