Az álmokon túl

2011.08.07. 18:36

Ma 1 éves a blog!
Indításkor bíztam benne,hogy jó dolog lesz ez,az azonban,hogy ilyen sikeres lett az meglep.
Természetesen nagyon örülök és köszönöm szépen minden kedves Olvasónak a megtisztelő figyelmét!
Tök jó blogokon megosztani mindenfélét és tök jó utána beszélni róla vagy kommentelni vagy bármi egyéb.
Tök jó napi szinten "bújni" az érdekes oldalakat olvasgatni,hogy egymásnál mi a helyzet mi újság,ki hogyan él meg ezt-azt.
A jövőben mindezt folytatni szeretném.
A múlt szombaton teljesített IRONMAN számomra olyasmi mint pl. a karatéban a
fekete öv.
Az igazi Út csak most kezdődik majd,a "belépő" "kötelező" szint teljesítve.Nagyon örülök és nagyon szerencsésnek tartom magam,hogy igen kalandos és sajnos bosszúságokkal is teli felkészülési időszak után az Élet meg adta nekem azt,hogy Vasemberré válásom tökéletesre sikerült.Ráadásul innentől már sokkal megkönnyebbültebb lesz minden,hiszen a Nagy Cél elérve,innentől már bármi pluszban sikerül az már csak hab a tortán,extra ajándék a sorstól.Külön öröm számomra talán a legnagyobb is,hogy Szüleim otthonról interneten követték a versenyt és amikor hazafelé tartva beugrottam Hozzájuk nagy lelkesen mesélték,hogy ez Nekik mennyire bejött és,hogy mekkora nagy dolog ez.Jövőre személyesen is el akarnak jönni élőben is megnézni az eseményt.Úgy gondolom nem fognak csalódni Nagyatádi IRONMAN fantasztikus verseny!Itt halkan megjegyezném azt is,hogy Édesapám nemrég elkezdett bicajozni egészségmegőrzés/karbantartás okán...
Amikor Nagyatádon voltunk említettem több embernek,hogy nem érzem azt a feelinget amit vártam.
Nos a helyzet az,hogy pár nap elteltével rájöttem,hogy dehogynem éreztem.
Csak mást...
Egy olyan érzést amire nem számítottam ami váratlanul ért és nem is tudtam magamban hogyan kezeljem.
Amikor olyas valamit visz véghez az ember amire már régóta vágyik és nagyon nagy cél az életében.
Megfogalmazhatatlan számomra de aki már érezte az tudja miről beszélek.
Pár nap elteltével már kezdem elhinni,hogy sikerült de felfogni még mindig nem sikerült egészen.
A versenyzői karszalag is még mindig rajtam van,abból (is) minden reggel tudom,hogy nem csak álmodtam az egészet.
Vagy még mindig nem ébredtem fel:).
Van egy kis üresség bennem,hogy lecsengett a Nagy Verseny és véget ért a hosszú felkészülés.
Hiányzik...
Tudom,hogy ez természetes valami véget ért és most hamarosan új kezdődik.
Akkor is rossz.


Kedden edzettem először persze egyenlőre csak laza átmozgató jellegű dolgokat csináltam a héten,mindenből csak jól esően.Úszkálás,bicajozás montival.Futni még semmi.Azért így is 10 edzésóra körül lett. :)
Pulzus szépen visszatér a nekem normális 50 körüli ébredési értékre.
Előzetesen úgy terveztem,hogy szétcsapom magam egy 40 órás edzéshéttel annyira ki voltam már éhezve a tapering miatt.
Ez persze nem így történik most:)
Hála Istennek sikerült felfognom és megtanulnom Mestertől,hogy a regeneráció és a pihenés mindig KIEMELTEN fontos.
Én magamat már nem érzem ugyan fáradtnak(IM után ipari izomláz) de biztos hogy az vagyok még.
Kell idő a testnek és kell a pihenés is most.
Na meg a központi idegrendszernek is.
Azért egy hosszú felkészülés és a végén egy IRONMAN verseny alatt jócskán kap és lemerül a szellem is,azt is ugyan olyan fontos feltölteni újra mentális erővel mint az izmokat.
Nekem is furcsa,hogy pont én írok ilyeneket. :):):)
Tepó jó munkát végzett a fejemben is,nemcsak a testben:).

Robot új hívójelének kordinátája Orfű,2012.06.02.Ultra Mecsek(Dupla Ironman) Nádasdi Zsocza szervezésében.
Az új Út a hosszú távok az ultra világa.
Mindig is a lehetetlen küldetések vonzottak az olyan kihívások amikre csak kevesen képesek vagy senki.Egy Lelketlen Cyborg mi mást tehetne? :)
Ez nagyon durva lesz(nekem) ennek megfelelően nagyon komolyan is veszem.
További 10 kilót akarok még fogyni,testsúlyt 80 kiló környékére levinni,hogy ízületek,csontok meg a keringés is jobban bírja.
Ez mellett persze IPARI kilométervágás jön megfelelő minőségi tartalommal.
Ahogy kipihenem magam és készen állok kezdem is a kb.10 hónapos felkészülést.                                                                                                         Brutális zsírégető ultra erőművet építek magamból egy fáradhatatlan gépet.
Közelebbi tervek is vannak:),elsőként e hónap végén IV.Zagyvamenti Maraton Jászberényben.
Tavaly ezen a versenyen futottam életem első félmaratonját amire nagyon büszke voltam,nagy élményként éltem meg.Mondjuk mit nem? :)
Idén is részt szeretnék venni ezen a szimpatikus versenyen ezúttal természetesen már a maratoni távon.
Vannak mad max tervek is:).
Fejemben már összeállt a challenge tervezet egy 500 kilométeres tekerésre ami széltében keresztül szelné az országot 24 órán belül.
Anyagi okok,szűkös keret miatt azonban ez lehet,hogy átcsúszik jövő évre vagy módosul a terv 18 Velencei-tó körüli körre.
Van egy éjszakai Balaton kör terv is.Night Pelso:)
Montival.
Szeretek éjjel bicajozni,múltkor Pesten csavarogtam nem keveset hajnalig:) montival.
Van még egy futós challenge is,ami innen a Duna kanyarból a Velencei-tóhoz menne.Ez nem olyan sok,80 km körüli táv de nekem pont elég:).
Erre csak abban az esetben készülök fel ha sikerül kigyógyulnom minden lábas sérülésemből.
Az egészség nagyon fontos,most pont ezért pihen is a lábam futás szempontból mert Nagyatádon hihetetlen módon semmiféle közelmúlt béli húzódásom nem jött elő
ez bizakodásra ad okot még az is lehet,hogy az extra terhelés segített?
Azóta még nem voltam futni-nem "merek" :).
Jövő héten azért persze már muszáj lesz.

Nagy vonalakban most ennyi,örülök az 1 éves blognak és örülök az Életnek mert élni jó!
búsuljon a lóf@sz! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr13132119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shepherdpeti 2011.08.07. 20:41:37

gratulálok az eddig elért ereményedhez, nem semmi, blogodnak pedig boldog szülinapot.

mata68 2011.08.07. 21:06:47

Boldog születésnapot !

Egy voltam (vagyok, leszek) az olvasók közül, ide mindig jó ellátogatni, mert a sorok közül kiérződik az a pozitív életszemlélet, ami téged jellemez.

Nem ismerem a látogatottsági adatokat, de azt látom, hogy jópár fórumon és közösségi oldalon tudják azt, hogy ki az a Pécsi Péter :)

A jövőbeni tervekkel kapcsolatban csak annyit tudok hozzátenni, hogy Te aztán mersz élni, dupla IM terv, nem semmi !

Közelről figyelünk majd, a csajszival tervezzük a sprint távot és féltávot ugyanott.

laciii79 2011.08.07. 21:08:18

Isten éltesse a blogot!

"...örülök az Életnek mert élni jó!
búsuljon a lóf@sz! ;)" Úgyvan!!! :D

Valahogy éreztem, hogy nem az idei IM időd megjavítása lesz a fő célod jövőre... Bejött! :-)
Előre Orfű, 2012 Dupla IM!!!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.07. 21:18:05

@shepherdpeti: köszönöm szépen!
remélem már edzel! ;)

shepherdpeti 2011.08.07. 21:28:53

természetesen Petikém, készülök a következőre. Bár egy kicsit kedvemet vette, hogy mindenhol, minden betelt. (Kalgenfurt-tal szemezgettem) A fiam egyik ismerőse profilján, aki az én ismerősöm is barátkoznak a fiatalok:) vagy én:) a következő idézetet olvastam. A férfinak nincs joga edzés területén amatőrnek lennie. Szégyen számára anélkül megöregedni, hogy látta volna azt a szépséget és erőt, amire a teste képes."
Remélem van még egy pár évem:), hogy a legjobb legyek.
És remélem te is ezek szerint készülsz, és most már keményen tekered a cangát:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.07. 21:34:32

@shepherdpeti: rendesen függő lettél! ;)
Jól van,helyes így!Ha keményen nem is :) de azért tekergetem a pedált ja.
Ma pl. estig halogattam meg aludtam ilyesmik aztán most meg már nem tudok elmenni mert esik:(.
Tudom puha vagyok :) de nem akarom öszesározni magam :) na meg főleg a bicajt.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.07. 21:45:16

@mata68:
Köszönöm szépen!Én is olvaslak sőt arra is emléxem,hogy tavaly Te voltál az első kommentelő itt!
Álmodozásban jó vagyok:) ezért is céloztam meg a duplát.
Nektek is nagy hajrá a felkészüléshez!
Nem a statisztika a lényeg nekem meg nem is az,hogy hányan ismernek hány oldalon hanem az,hogy jól érezzük magunkat és ha több ember kommunikál egymással akkor nagyobb az esély egymás szórakoztatására vagy akár motiválására is.
Engem is ösztönöznek mások talán én is motiválok valakit és ez a körforgás nagyon jó!
Nem akarok nagy szavakat használni be is fejezem:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.07. 21:47:31

@laciii79: Köszönöm szépen!
Valóban nem a célidő javítás a fő cél.Mivel gyors nem vagyok így más kihívásokban élem ki magam :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.07. 21:48:44

este még írtam a bejegyzéshez,bővítettem kicsit.

shepherdpeti 2011.08.07. 21:52:27

de azért arisztoteleszhez tarthatjuk magunkat:)

shepherdpeti 2011.08.08. 21:09:47

elnézést mindenkitől, ez socrates volt:
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable." - Socrate

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.08. 21:21:06

@shepherdpeti: semmi baj;)
Ma mentem egy 140es karikát montival(26os átlag:)) mert már azt éreztem okés vagyok.
Hááát kell még pár nap:)
Fizikailag nem annyira inkább mentálisan volt sok.
Töltődni kell még vissza.
Úgyhogy megint laza napok jönnek hétvégéig.

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2011.08.08. 23:07:38

Boldog (újjá ;))születésnapot!! Mindig is élmény volt olvasni a Blogodat, és követni, hogy hogyan lesz Strongman-ből Ironman.

Gratulálok az eddigiekhez, és egy nagy kalappal a továbbiakra.. Remélem az elkövetkezőkben többször is lesz szerencsénk találkozni, akár versenyen, akár edzésen.. Uram bocsá' rétesezésen ;).

Vigyázz Magadra!

Béke!

DSipi 2011.08.09. 08:57:08

Boldog szülinapot a blognak!
A következő 1 év is legyen legalább ilyen sikeres! Kitartást a hosszú bejegyzések és a hosszú edzésekhez!
Üdv

oregbaka 2011.08.09. 19:00:19

Jó téged olvasni! Mondtam már, hogy a család többször végigolvasta a "történetedet", ahogy a powerman-ból IRONMAN lett! El is neveztünk Téged Transzformátornak:-)
Boldog Szülinapot neked "lelketlen" IMTRANSZFORMER!

szaszit 2011.08.09. 20:37:40

Boldog Blogszülinapot!
Tényleg egy Transformer vagy, mivel én csak nemrég ismerlek ezért nekem baromi furcsák a "régi" erősemberes képek mintha egy teljesen másik ember lenne rajta pedig az is te voltál, csak kicsit súlyosabban:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.09. 21:20:47

@oregbaka: @szaszit:
Köszönöm szépen!
Azért ne túlozzátok el,nincs itt olyan nagy dolog.
Ja igen,a régebbi képek videók valóban furcsák néha még nekem is :) de valóban én vagyok rajtuk,ha más nem a tetkók a bizonyítékok :).

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.08.11. 13:52:22

Én is gratulálok szülinapos blogos! Úgy is mondhatnám "öcsi" blog, csak pár nappal fiatalabb :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.11. 21:15:06

@oregbaka:
Egyszer majd csak elkészül a Te beszámolód is... :):):)
remélem

oregbaka 2011.08.12. 07:18:03

@PecsiPeter: Ami késik, nem múlik:-)
süti beállítások módosítása