1994-ben 20 éves kölyökként csapott meg először az IRONMAN szele.
Akkor még azonban gyenge voltam hozzá főként fejben.
Kezdeti kudarcok után fel is adtam utána jött 14 év erősport ami igazán csodálatos időszaka volt életemnek.
Nagyon szerettem és az ott megismert hihetetlenül fantasztikus barátok által/között tanultam meg igazából,hogy mi is a VASAKARAT.
Sajnos azonban változtatnom kellett mert a szervezetem kezdte nagyon megsínyleni a tonnák mozgatását így sok sérülés és egyéb negatív dolgok hatására végül is életmódot váltottam.
42 kilót fogytam,futás és bicikli jött a képbe.
Újra éledtek a fiatalkori álmok,az IRONMAN hadművelet kezdetét vette...
Szerencsére korán össze ismerkedtem Temesi Dániel edzővel aki elejétől fogva a tudományt és az észt vitte az én sötétben tapogatozó kezdő balfék jellegű edzéseimbe:).
Teltek a hónapok,sorra jöttek a biztató jelek,felforrt a vér és 2010.augusztus 14-én a szobából online közvetítést nézve a nagyatádi IRONMAN versenyt,eldöntöttem,hogy nem várok éveket,jövőre megcsinálom én is.
Hosszú és kemény edzés hónapok jöttek,megtanultam folyamatos gyorsúszásban úszni télen spinning,sok futógépes futás.
A jó idő beálltával végre kiszabadulhattam a szabadba,innentől lett igazán élvezetes a játék.
Oly annyira elkapott a hév és a lendület,hogy a kiírt edzésmunkát bőven túl teljesítve és edzőmet néha az őrületbe kergetve :)
úsztam 200
bringáztam 6000
futottam 1100 kilométert.
A túlzott lelkesedésemnek köszönhetően sikerült vádliszakadást is összehozni ez némileg hátráltatta a munkát főleg a futás részét.
Azt mondják,hogy maga az Út az igazán fontos és nem a verseny.
Igazuk van.
Új barátokat új sport társakat ismertem meg,csodálatos helyeken járva a felkészülés időszaka nagyon sok élményt adott.

Eme kezdeti nem rövid :) bevezetés után rátérek lassan a versenyre is:).
Már csütörtökön leutaztunk Gyékényesre ami a rajt helyszíne.
A tótól 200 méterre laktunk egy apartmanban.A "banda" a szokásos fergeteges hangulatot hozta ismét:) nem unatkoztunk és a vidámság is 10 emelet magasban végig.
Volt azért bennem jókora belső feszültség is ezt a többiek is észre vették:).
Verseny reggelén végre aztán kezdetét vette mindaz amit annyira vártam és amiért annyit melóztam.
Nem voltam fáradt,5 órát tudtam aludni előtte ami első bálozóként nem is olyan rossz.
Az események felgyorsultak,hamar be depóztuk a bicajokat rövid melegítés és utolsó bandázás után már szólt is a "Final Countdown" utána Vangelis miközben a pap megáldott minket és eldörrent az ágyú...
Felemelő pillanat volt számomra leírhatatlan érzés.

Szokatlan és zavaró volt az,hogy sokan úsztunk egyszerre ment az adok-kapok de nem volt vészes,rosszabbra számítottam.
Később aztán széthúzódott a mezőny de számomra nem lett sokkal jobb a helyzet mert ahová bekeveredtem csapat feltartott és továbbra is zavart de kikerülni vagy leúszni őket nem tudtam mert ahhoz meg kevés voltam.
Így aztán jóleső tempóban húztam a vizet spóroltam az energiával hisz a legelején még tartalékolni kell.
2 körös volt az úszás az első gyorsabb volt mert a másodikban én is elkövettem azt a hibát amit sokan,cikk cakkoztam,egyik bólyát benéztem.Sok idő nem veszett azért de lassabb voltam.
Másfél óra után befejeztem az első versenyszámot ahogy kell frissen üdén.
Rövid depózás után neki kezdtem a 180km tekerésnek.
A pálya eleje csodaszép helyeken vezetett nézelődtem is menet közben.
Hihetetlenül gyorsan telt a táv szinte repült az idő.
Aztán az első kis körben volt ugyan egy rövid megingás de utána szerencsére újra kisimultak a dolgok.
Ezen kis körök alkalmával jó volt többször is újra áthaladni a versenyközponton ahol a kísérők,ismerősök,rokonok,barátok között/előtt azért egészen más eltekerni mint az üres országúton.
Itt történt meg az is,hogy egyik alkalommal nem tudtam minden szükséges cuccom felvenni "röptében",a lemaradt dolgokat Tibi sprintet kivágva hozta utánam futva.
Önzetlen barátság pillanata volt az,acélszívem majdnem megdobbant,Böbe meg majdnem elsírta magát...
Ez volt az egyik olyan pillanat amiért már csak magában is  megérte oda menni...
Sikerült úgy letekerni a távot mint még sosem,a gyékényesi tó partjától a nagyatádi depóbejáratig nem álltam meg egy pillanatra sem.
180km folyamatos tekerés cipőkioldás nélkül.
Minden frissítőt menet közben röptében de még a wc-t is így intéztem.
Bele a mezbe a lejtőkön...Persze a kis dolgot:) nagy nem kellett.
Ilyet is csak most csináltam először.
Jó volt a pályán összekiabálni a társakkal,biztatni egymást csatakiáltásokkal látni ahogy mindenki a bandából halad rendíthetetlenül.
Elég szeles volt a pálya ez sok mindenkit meg fogott velem együtt.
Nem vágtam brutálba a tempót mert kellett még az erő a futásra is hiszen az a legnehezebb és még előttem volt.
Elkeserítő volt látni a nyomorban élő roma falvakat akik az elsuhanó  1-1 több millás bicajok árából sokáig jól lakhattak volna...
Mégis ott szurkoltak nekünk az út szélén és tátott szájjal bámultak,forgolódtak utánunk.
Meg persze csokit,kulacsot is kéregettek de azt mondják ez hozzá tartozik a versenyhez.
Folyamatosan figyeltem a rendszert,működtettem a gépezetet,minden frissítőnél vettem fel vizet vagy izót,csokit vagy banánt.
Minden működött is.
Persze meg tapasztaltam most azt is,hogy nagy különbség van az általam eddig használt sport szeletek és a powerbar közt.
Ég és föld.
Mondjuk árban is:) úgyhogy ezentúl is sport szelet lesz a váztáskámban:).
5 óra 48 perc tekerés után(31es átlag) megérkeztem a depóhoz ahol 10 perc át állás után megkezdtem a legnehezebb részt az utolsó versenyszámot a maratoni futást.
Az eleje szokás szerint jól indult,könnyen pörögtek a lábak de tudtam,hogy ez hamarosan megváltozik majd:).IronSünnel közösen kezdtünk de csak egy kis darabon tudtam tartani a lépést hamar leakadtam Róla.
Tetszett a kialakított pálya,jó sűrűn voltak a frissítő állomások is.
Itt már gyakrabban találkoztunk a segítőkkel,barátokkal,sport társakkal akikkel azért mindig volt valami összeintés,pacsi,csatakiáltás vagy humor vagy a vége felé már csak néha összenézés.
ÖregBaka és Vasapu rendíthetetlen harcosként szinte rombolt a pályán ha csak szembe találkoztam Velük már megfeszültek az izmaim.
Juhász Peti aki első bálozóként olyat mutatott amitől mindenkinek le esett az álla.
Kombinat is nagyon élt:) az a fajta humor amit Ő hoz a társaságba az meghatározó számomra.
Sipire is jó volt ránézni mert leszegett fejjel óriási akarattal haladt előre.
Szaszit és Tepó együtt futott amiért Szaszit messze elvitte a fair play díjat aznap.
Kis ember nagy szív...
Az első körökön csak valahogyan túl akartam lenni,igazából a 6-odikat vártam mert az már túl van a felén.
Onnan már a képzeletbeli fordítótól visszafelé jövök ami számomra mindig könnyebb.
A körök érzésre egyre lassabban fogytak a köridőim viszont azt mutatják,hogy nagy megingás nem volt viszonylag egyenletesen haladtam a Vassá válás felé.
Menet közben volt,hogy nem tudtam vissza reagálni a biztatásra vagy bármi kedves szóra ezért kérem ne haragudjon rám akit érint de természetesen ez nem direkt volt csak a fáradtság azért ott már be tompított kissé.
Nagyon sokat számított és jelentett minden apró szurkolás segítség vagy csak akár egy jó szó ami a megfelelő pillanatban nagyon tud ütni.IronSchwarczi is miután leúszta a CETRENDET még estig talpon volt és segített nekünk.
Ez sem kisebb érdem mint másoké.Mindig próbálok tanulni Tőle csendes szerénységet.
Vele(is) mindig jó bandázni még ha keveset beszél is:) de a jelenlétével is emeli a rangot.
Mély holtpont nem jött a kalapácsos ember sajnos Dáviddal,Kombinattal és Zsoczával volt elfoglalva pedig szívesen átvállaltam volna a nehézségeiket,kár,hogy ez nem megoldható...
Ha lassan is de azért fogyott a táv előttem.
Volt,hogy futótársam is akadt egy-egy darabon ilyenkor extra motiváció és flash magas fokon izzott.
Vakhal Norbi akinek ez a nap csak egy "laza" edzés volt a dupla ultra EB-re,ha csak hozzám szólt vagy rám nézett már attól erősebb voltam:),
Myke aki szintén egy hihetetlen ember akkora szíve van és olyat tud amit még látva tapasztalva is nehéz elhinni,
edzőm,Tepó aki NAGYON értette nem csak a közel másfél éves felkészülésemet ide de azt is,hogy mikor kell mellettem futva olyanokat mondani amik ilyenkor még meg sokszorozzák a maradék kevés erőt és az akaratot is.Nem is tudom leírni mennyire hálás vagyok Neki azért,hogy megtanította a sötétben tapogatózó kezdő balféknek amit kellett és még ha néha le is dobta a láncot a hülyeségeimtől:) akkor is mindig támogatott.
Találkoztam olyanokkal is akik olvasták az írásaimat,követték az Utamat Velük személyesen meg ismerkedni külön ajándék volt.
A frissítőknél belegyalogolva ettem-ittam de nem álltam meg sehol sem egy pillanatra sem.
Brindza István szavait hallottam a nehéz pillanatokban amit egyszer még nyár elején mondott nekem - a futómozgást BÁRMI ÁRON fenn kell tartani mert csak úgy lehet jól haladni.Ha megállsz véged van.Na meg persze a bandában van egy vérrel írt mondás mi szerint aki belesétál az... :)
Így is tettem a frissítőzónától eltekintve futottam.Pontosabban inkább kocogtam:).
Robotként meneteltem a célkapu felé.
Nehéz volt.
Egyre nehezebb.
Éreztem és tudtam,hogy jön végre a kedvenc részem amikor már kegyelemért könyörög a test de a szellem még tör előre...
NINCS IRGALOM!
Futni tovább!
Darálni a távot fogyasztani a métereket tovább és tovább egyik láb a másik után rakni és rakni...
Nagy feeling ilyenkor érzem igazán,hogy élek...
A hideg kóla sem dobott már az égbe utolsó kilométereken pedig edzéseken varázsital volt.
Itt nem segített de már nem is kellett...
Gép pályára volt állva és szoruló torokkal már tudta,hogy IRONMAN lesz.
Ma sikerrel befejeződik az Út ami idáig vezetett.
Utolsó körben óriásit meccseltünk a görcshatár penge éles és vékony határán Ivan Grassóval ez is felejthetetlenné tette a versenyt abszolút felrakta a pontot az i-re.
Teljesen egyértelműen és megérdemelten a szememben Ivan nyert hiszen Ő harmad annyi edzéssel készült fel,nagyon sok munkahelyi és családi kötöttségek mellett ráadásul a lába is sérült volt.
Ekkor leszakadt az eső is mintha égi sírás kezdődne ez végképp drámaivá emelte és olyan magasságba repítette a célba érkezés elmondhatatlanul felemelő érzését,
hogy itt nálam meg is szűnt kis időre a film.
A versenyóra 12 óra 34 perc állásánál célt fogtam.
"Kívül téren és időn.Nem volt határ nem volt korlát.Szabad voltam.Végtelen erők ura."
Ezt a pár mondatot ugyan nem én írtam de hozzá vetőlegesen megközelítik az érzést.
Amikor fel eszméltem már nagy ölelkezés volt mindannyian nagyon örültünk egymás sikerének és,hogy közösen átélhettünk ezt a napot.
Dávid hihetetlenül felszabadult és boldog volt,hogy a nagyon durva és rengeteg holtpontját mind átütve Ő is vasból lett estére.

Saját teljesítményemet nem értékelném csak közepesre.
Mivel nem voltak műszaki gondjaim(CSODA) amik kizökkentettek volna de sérüléseim sem hátráltattak és még mély holtpontok sem jöttek a kalapácsos emberrel így viszonylag könnyű dolgom volt "csak" célba kellett érni.
Természetesen azért elégedett vagyok hiszen másfél év alatt új életet kezdtem,42 kilót lefogyva tisztességgel felkészültem és teljesítettem fiatalkori álmomat.
IRONMAN lettem.
"Megtettem mert elhittem"...Kropkó Péter szavai adják az igazságot.
MINDEN fejben dől el.
Tudjátok kik voltak az igazán kemények?
A 70 éves teljesítő,
a látás sérülten végig küzdő,
a 60 év feletti női teljesítő,
az összes mozgás sérült és fogyatékkal élő teljesítő,
végül de cseppet sem utolsó sorban edzőtársam Tibi,
aki úgy segítette végig az egész hétvégét,hogy a felkészülés utolsó szakaszában szenvedett balesetet és ezáltal kiesett az indulók listájáról mégis önfeláldozóan és közben vérző szívvel leste minden kívánságomat verseny közben...

Nagyon szépen köszönöm MINDENKINEK!

Pécsi Péter


 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr113126032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pudingman 2011.08.04. 19:08:06

Szia Péter,
nagyon örülök, hogy megismerkedtünk.
Egy puding szívböl gratulál:-)
Indulsz jövöre is?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.04. 19:14:58

@pudingman:
Nagyon szépen köszönöm!
Én is nagyon örülök a személyes találkozásnak már régóta vártam,hogy hol futunk már végre valahol össze! ;)
Igazi "veszett" vagánynak tartalak a szó jó értelmében természetesen!
Szeretnék jövőre is indulni,igen.
Számomra Nagyatád elsősorban életre szóló élmény volt másodsorban sport.

DSipi 2011.08.04. 19:27:47

Gratulálok Peti!

Megérte várni a beszámolóra, szokás szerint nagyon jól sikerült. Ez a verseny visszaigazolta az elmúlt bő 1 év munkáját, és már elsőre sikerült magasra tenni a lécet. De így van ez jól! Számomra is a verseny csak az egyik fele volt az élménynek, a másikat a társaság jelentette. Megtiszteltetés volt veletek eltölteni és átélni ezt a pár napot.
Ezúton üdvözlöm én is Tibit, annak ellenére hogy vérzett a szíve, amiért lemaradt a versenyről, egy rossz szava nem volt és mindig örömmel próbált segíteni vagy biztatni minket. Remélem még sok versenyen találkozunk!
Üdv

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.04. 20:45:57

@pudingman:
Te hogy érezted?Hogy ment?
12 óra 48 perc szerintem nagyon jó idő!
Gratulálok én is Neked!

laciii79 2011.08.04. 20:51:25

@PecsiPeter: Hát, kiböjtöltem a beszámolódat. Mit ne mondjak, MEGÉRTE!!!

Egyre csak olvasom a beszámolóitokat, és kész vagyok, és most itt a Tied. Érzelmi hullámvasút az egész, pedig nem is ismerlek benneteket, "csak" a blogotokat olvasom és kész vagyok. :-)
Hol röhögök, mert csapkodnak a humorok :D, hol mély tiszteletet érzek, hogy honnan hova micsoda munkával, kitartással, eltökéltséggel, alázattal, hol meg szinte sírok a megindító VALÓDI EMBERI, BAJRTÁRSI megnyilvánulásokon... Szükség van hétköznapi hősökre, szükség van Rátok! Tudom, azt írod majd, hogy túlzok :-), de én tényleg így gondolom.

Azt azért hagy mondjam el, arra reagálva, hogy Téged semmi nem hátráltatott, nem volt technikai gond sérülés stb. és "csak" végig kellett érned... Én abban hiszek, hogy nincsenek véletlenek, így hát nem véletlenül alakult úgy a versenyed ahogy. Hasonlóképp, a vádliszakadás sem volt véletlen... Figyeltél a jelekre, vetted a lapot, ahogy akkor is, amikor életmódot váltottál. Szóval, legalábbis szerintem, nem szerencséd volt, ez több annál.
Én személy szerint nagyon sokat kaptam/kapok a blogodtól, úgyhogy (önző módon) azt kérem, hogy írd tovább szorgalmasan. ;-)
GRATULÁLOK!!!
Üdv
Laci

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.04. 21:04:58

@laciii79:
Köszönöm szépen!
Nagyon jól esik most is amit írsz mint mindig.
Persze eltúlzod :) de Te ilyen vagy;).
Ha egyszer az IM felé fogod a terveidet fordítani nem fogsz csalódni.
Ilyen ember mint Te olyat fogsz kapni attól az élménytől,ami egész életeden végig kísér majd.
Szerintem nem túlzok ha azt mondom,hogy még akár jellem formáló hatása is van a teljesítésnek.
Persze ez valszeg személy függő dolog.
Ha érzed majd,hogy itt az idő,nevezz,készülj,és érj célba!
Remélem,hogy ott lehetek majd és végig nézhetem a pályáról.

laciii79 2011.08.04. 21:29:27

@PecsiPeter: Lassan, de úgy érzem, biztosan, érlelődik a dolog. :-)
Az viszont tuti, amikor majd elérkezettnek látom az időt és meghozom a döntést, Hozzád (is) fogok segítségért, tanácsokért fordulni.
Ja, és naná, hogy ott leszel, és naná, hogy a pályán! ;-)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.08.04. 21:43:03

Nagyon szép beszámoló, érdemes volt leírnod! Még egyszer gratula!

@laciii79: Szóval eldöntötted! Helyes! :) Ha bármilyen kérdés, segítség kell szívesen segítek én is!
(ha mégis lennének kétségeid, még októberben nézd meg a közvetítést Hawaii-ról élőben az ironman.com-on, főleg az age-group-osok beérkezését, onnantól nem lesz visszaút!)

shepherdpeti 2011.08.04. 23:35:24

húú átjött minden, és persze gratulálok a nagyszerű eredményedhez. küzdöttél mint malac a jégen:)- röhejes de, tőletek tanultam. És az én kezemben is volt már 5 kilós sulyzó, de az előéleted brutál. És persze nagyszerű beszámolókat olvasgatok. Ti biztosan nem kettesre érettségiztek irodalomból:) Pudinggal én is beszélgettem, Ő is példakép, mint Zakariás. Ebben az évben írogattam az indexes fórumba, hogy hogyan lehetne 11 órán belül teljesíteni. Puding azt ajánlotta, hogy hosszú tekerések után fuss 15-20 km-t. és így kezdtem el.
Nagyatádon az asszony akkor bosszantott fel, hogy, nézd az öreget, milyen testalkata van. Szerencsére futhattam vele egy kicsit, mert ő ráért:) beszélgettünk,helyesebben ő beszélt.

És persze eltelt egy kis idő, de még a mai napig nem jöttem rá a dolog nyitjára.
Miután beérkeztem azonnal ittam két korsó sört, az infúziót nem nekem találták ki, visszamentünk a Fontanaba. A teraszon szerettem volna üldögélni. de eleredt az eső. Beültünk a belső térbe, és kinyitották az ablakokat, hogy jobban lássalak benneteket. És a Fontana ablakából az alábbi kép jött be, és nem csak nekem, hanem Verocsnak is. Millió kis hangya szaladgált le föl. Gratulálok fiúk ezek mi voltunk.

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2011.08.05. 00:21:21

Gratulálok!!
Nagyon szép beszámoló, többször is elolvastam.
Kívánok jó egészséget, és kitartást a továbbiakhoz. Büszke vagyok rá, hogy személyesen ismerhetlek.

Vigyázz Magadra!

mata68 2011.08.05. 08:04:43

Gratulálok Péter, szép teljesítés. Az meg külön dicséretes, hogy csak a futás végén kapott el a versenyláz :)

Remélem, hogy jövőre a rajtvonalnál találkozunk!

Emlékeim szerint szerint a te blogod is 1 éves lesz, várok egy dupla hamburgeres gyertyás képet :))

laciii79 2011.08.05. 08:38:00

@Ivan Grasso: :-)))
Kicsit előreszaladtál. Sokat dobtok rajtam, és általatok közelebb kerültem a nagy elhatározáshoz, de úgy érzem, még nem jött el az én időm.
Viszont egyre inkább érzem, hogy találkozunk még a pályán! ;-)

pudingman 2011.08.05. 09:01:55

@PecsiPeter: ennyi edzéssel a 12:48 tényleg nem rossz idö. A kerékpáron nagyon szenvedtem. A legjobb esetben 13 óra körül gondoltam, de inkább a 14 órát tartottam reálisnak. A jobb tédem az úszásnál megint megfájdult, a porckorongsérvem is végig fájt, de csak az utolsó 20km-en kezdett erösen kisugározni (mint Bonyhádon a duplán). Az elsö félmaratont még 2 óra körül futottam, a másodikat már majdnem 3 órára. A vége, 4:56 lett. De még mindig jobb, mint tavaly, mikor 5:30-at "futottam", úgy hogy volt a lábamban 2200km futás. Vicces tud lenni ez a porckorongsérv....:-)

pudingman 2011.08.05. 09:07:55

"Számomra Nagyatád elsősorban életre szóló élmény volt másodsorban sport."

Ezt én is így érzem. Ezért nem indultam még Klagenfurtban, és ezért járok vissza Nagyatádra....

DIZS007 2011.08.05. 10:30:23

Gratulálok mindenkinek,
Peti a blogod ultra jó, teljesen átéltem újra az egészet, még most is beleborzongok, ha visszajön az emlék. Azóta sem tudom elmagyarázni sok ismerősnek, hogy miért jó ezt csinálni, miért jó "szenvedni". De azon leszek, hogy egyre többen megtudják, átéljék ezt. A te blogodhoz irányítani őket, persze az első lépés :-)

cole81 2011.08.05. 10:49:34

Nagyon jól írsz LC, átjön nagyon a feeling! ;)

NOR 2011.08.05. 11:21:07

"Éreztem és tudtam,hogy jön végre a kedvenc részem amikor már kegyelemért könyörög a test de a szellem még tör előre... NINCS IRGALOM!"

...Ez a mondat mindent visz:) Azt hiszem, mindent elmond Rólad és a teljesítményedről!
Igazi harcos vagy, az biztos. Örülök, hogy ilyen szép versenyt mentél, és rendíthetetlenül érted el a célod. Dani által követve az elmúlt éved történéseit, hihetetlen, hogy honnan hova fejlődtél. Ebből is látszik, hogy szorgalommal és elszántsággal mi mindent el lehet érni, ha az emnber tényleg keményen küzd.

Nekem az első képem Rólad az az, amikor kétségbeesve hívtad fel Danit, hogy ugye nem engem ütöttél el futás közben a rakparton biciklivel :D mert akkor lehet, hogy nem folytatódna tovább a közös munkátok...
Hát nagyon jó, hogy nem én voltam és folytatódott, igazán megérte; Ironman lettél! Szívből gratulálok!

rokalaci · http://tavfutomuvek.extra.hu 2011.08.05. 22:21:35

PÉTER A KŐSZIKLA !!!!
HÉTRÉTEGŰ GRATULÁCIÓM....
A Népliget fórumba belinkeltem a többieknek...
Maradj meg Joda nyugalmával és valami exkavátor /jó, legyen terminátor :-)/
munkaképességével..
Laci

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.06. 23:23:45

@Ivan Grasso: @shepherdpeti: @IronSchwarczi: @mata68: @pudingman: @DIZS007: @cole81: @NOR: @rokalaci:
Nagyon szépen köszönöm Mindegyikőtöknek!
Nagyon rendesek vagytok!
A "read only" Olvasóknak is köszönöm a megtisztelő figyelmüket,hogy elolvasták a beszámolómat,admin felület szerint jó sokan vagytok! ;)
Ez is motiváló számomra és meglehetősen örömteli!
Köszönöm szépen!

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2011.08.08. 11:35:22

Vártam már nagyon a beszámolót. Tetszik :)

Nagy vagy! Gratulálok.
süti beállítások módosítása